Verzenden

Levertijd
Bij ieder product in onze winkel staat de verwachte levertijd aangegeven. Vrijwel alle artikelen hebben wij ruim op voorraad en kunnen wij dus snel leveren. Wanneer de producten verzonden zijn ontvangt u een email van ons en wordt de bestelling normaal gesproken de volgende werkdag geleverd.

Wanneer een product tijdelijk niet op voorraad is berichten wij u direct via email. U kunt er dan voor kiezen de bestelling te annuleren, te wachten of een alternatief product te nemen. De keuze staat u vrij.

Wij hebben ons tot doel gesteld alle bestellingen binnen 5 werkdagen te leveren.

Verzendkosten

Nederland:

Onder 45 Euro: €4.95 per verzending

Boven 45 Euro: Gratis

Rembours: €15.95 per bestelling

België:

De verzend- en betaalkosten zijn €9,95 per verzending

Betaling onder rembours is niet mogelijk naar België

 
Aflevering

Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?

Zodra wij uw betaling hebben ontvangen, maken wij uw order klaar voor verzending.

Wij verzenden het merendeel van de bestellingen met DPD.
Als uw bestelling ons magazijn heeft verlaten ontvangt u een bericht dat de bestelling is verzonden. Normaal gesproken wordt uw order de daaropvolgende werkdag bij u geleverd. Aflevering geschiedt van maandag tot en met vrijdag.

Fietsen groter dan 22 inch worden gebracht door een koerier. Deze nemen telefonisch contact met u op over de bezorgdatum.

Hoe weet ik of u mijn betaling heeft ontvangen?

In “mijn account” op onze website kunt u de status van uw bestelling volgen. Zodra uw betaling ontvangen is zal de status in “mijn account” op betaald staan.

U ontvangt tevens een email zodra wij uw betaling hebben ontvangen.

Hoe weet ik of mijn bestelling verzonden is?

In “mijn account” op onze website kunt u het verloop van uw bestelling volgen tot het moment dat wij uw bestelling hebben overgedragen aan de bezorgdienst. Uw status in “mijn account” zal dan op verzonden staan.

Zodra uw order verzonden is, ontvangt u tevens van ons een email.

Ik heb de bestelling dringend voor een bepaalde dag nodig

Wanneer u de order voor een bepaalde dag nodig hebt in verband met een verjaardag etc, kunt u dit aangeven in het opmerkingenvak tijdens het bestellen. Wij doen dan ons uiterste best vóór deze datum te leveren.

Ik ben niet thuis op het moment van levering

Indien u niet thuis bent zal DPD de bestelling bij de buren proberen af te leveren. Als u niet wenst dat de bestelling bij uw buren wordt afgeleverd, kunt u dit aangeven in het opmerkingen veld tijdens het bestelproces.

Indien de bezorger tot tweemaal toe uw bestelling niet heeft kunnen afleveren, laten zij een bericht achter om contact op te nemen voor het maken van een nieuwe bezorgafspraak of kunt u de bestelling ophalen bij het dichtstbijzijnde depot.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?

U kunt tijdens het bestellen aangeven dat u de bestelling op een ander afleveradres wilt ontvangen.

Kan ik de bestelling ook afhalen?

Het is ook mogelijk om uw bestelling op te halen in Renkum. Tijdens de bestelprocedure kunt u dit aangeven. Bij ophalen kunt u betalen met pin of cash.

Let op: Wacht bij afhalen op onze email! Wanneer het product voor u klaar staat nemen we contact op.

Ons adres:
Dorpsstraat 56
6871 AM Renkum
Nederland

Openingstijden:
Maandag:             Gesloten
Dinsdag:               09.00-12.30 en 13.30-18.00
Woensdag:            09.00-12.30 en 13.30-18.00
Donderdag:           09.00-12.30 en 13.30-18.00
Vrijdag:                 09.00-12.30 en 13.30-20.00 (Koopavond)

Gebruikers van een navigatiesysteem: voer 'Van Riessenstraat 56, Renkum' als adres in. U komt dan uit aan de achterzijde van de winkel. Hier kunt u parkeren.